counting days

Daisypath Anniversary tickers

March 27, 2017

assalamualaikum



1. kerap kali didatangi dengan berita kematian sana sini.

2. pernah suatu ketika, tidak lama dahulu, saya terlalu taksub menanti hari kematian saya.

3. setiap apa yang saya lakukan saya kaitkan dengan kematian, amalan saya juga.

4. ia datang seolah olah seperti suatu berita yang akan mengembirakan saya dan bakal saya raikan.

5. ketika kehidupan tidak berpihak pada kita, pada anggapan kita. jalan bahagia mungkin cuma wujub di negeri abadi.

6. apakah kebahagiaan benar benar akan tiba buat pendosa tegar seperti kita?

7. akan tiba suatu ketika, kau akan dibanjiri dengan seribu satu persoalan secara random dan kau tidak tahu mengapa.

8. contohnya, pagi ni.

9. tapi kau tahu kau okay.

10. akan selalu okay. tak pernah tak okay, sebab kau tahu kau bukan budak hingusan macam kau yang dulu.

11. assignment yang perlukan perhatian sebelum bercuti.

12. tiba tiba macam bangga sebab tengah berfikir sesuatu yang..... entahlah. kau tahu, fikir hal hal seronok lebih mudahkan?

No comments:

Post a Comment

terima kasih :)