counting days

Daisypath Anniversary tickers

April 18, 2017

Pencerahan

Assalamualaikum.


Aku baru sedar yang ada ketikanya bila kita berkata, "korang, aku rasa aku suka dia. rasa nak buat suami je". kau bukan betul-betul suka, kau cuma kagum dengan dia. bila mana dia flip hair pi kelas, manis dalam bertutur, bla bla. suka datang dalam bentuk suka-cara-hidup-pembawakan-karakter-dia yang kau bayangkan. begitu? ya begitulah. Kagum.

Selain rasa suka, sayang, cinta ada kagum yang terselit antara tiga itu. hati-hati dengan hati.


ps:sedang aku menaip dalam gelap. aku terdengar suara orang terpekik. macam biasalah, bella menggigau. sometimes, seram jugak sebab aku sorang tak tidur lagi. tapi aku steady je sebab jauh. kalau dekat, aku dah kejut bangun. haha.

No comments:

Post a Comment

terima kasih :)